DANCING ON MY OWN ❝ personal · photo · blog ❞   |   about  ·   twitter   ·   tumblr  ·   · follow





misses

Hi, I'm Aliah. 16 and mixed. I started to like Justin Bieber. Pretty Little Liars is my current fave. I spread love and not hates ;)



agenda
29/05 Mag Inc project at Naqia's
30/05 Balik kampung
03/06 Date with Beeha


inspiration

twitter
  Lama Tak Update


Hi ! Lama gila saya tak update. Kalau update pun, update pendek je. Satu ayat je kan ? Memandangkan saya dah habis exam, ecececeh. Saya mainlah puas-puas walaupun result saya entah apa-apa. AWAS : Post ini agak panjang tahap King Kong.

Tay Chong Yan. Boyfriend aku dalam kelas. Dia. Dapat. Markah. Tinggi. Bang, tukar otak boleh ? Lai lai lai lai. Aku yang lalai. Aku tak ada pergi tuisyen pun. Hurhur. Lepas exam ni kot start pergi tuisyen. Tengoklah macam mana kan ? Tapi aku rasa dengar cikgu ajar dalam kelas pun boleh pick up kot.

Tadi dapat result beberapa subjek. Physics, Add Maths and Math Mode. Physics memang dah jangka dapat A-. Soalan dia bolehlah. Section C aku dapat 2/12 je ? Gara-gara tak baca buku kerja. Soalan sebijik. Tukar nombor-nombor kat graph je T.T Takde rezeki en ? Dunia belum berakhir lagi. Cool dulu. Malaikat tak tanya pun Physics Ujian 1 ni dapat A plus ke tak :P



Lawak gila kot Maths Mode tu XD Aku main hentam je yang subjektif tu sebab kepala dah menggelegak. Dengan orang yang batuk non-stop dalam kelas tu, can you just imagine that ? Apparently, apa yang aku jawab betul. Kahkahkah, gelak besar dalam hati, tahu ?

Kkkkkk. CHANGE THE TOPIC. Cuti ni punya agenda :

1. Ubah suai blog.
 - Aku terpaksa guna skin yang aku dah pernah guna selama sebulan lebih. Maaf ampun bebanyak.

2. Kemas bilik.
 - Serius bersepah. Aku tidur ni pun bersepah gila. Buku penuh atas katil. Tak tahulah kalau korang suka bilik macam tu kan ?

3. Tukar profile picture Facebook.
- Adalah 6 bulan aku tak tukar. Malas nak jadi ratu cantik. Nanti orang kutuk, tuan punya gambar jugak yang dosa en nanti?

4. Study sampai dapat ingat semua benda.
- Ini tanda-tanda opelajar yang bengang dengan soalan Biologi. Aku dapat detect kelemahan aku masa ujian hari tu walaupun keputusan belum keluar lagi. Aku lemah dalam hal mengenal organelle. Function dia apa semua dia hafal dah. Haih careless.

Kau tu dah tak ada kerja ke nak gosipkan aku je ?
Aku cakap dengan mamat tu pun tak pernah.


< O L D E R P O S T | N E W E R P O S T >



© Layout made by tkh/mk.